Het vrije mens forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waarom ga ik weg van social media als Facebook, en wat is uw reden om FB te verlaten en waar ga je heen

Ga naar beneden

waarom ga ik weg van social media als Facebook, en wat is uw reden om FB te verlaten en waar ga je heen Empty waarom ga ik weg van social media als Facebook, en wat is uw reden om FB te verlaten en waar ga je heen

Bericht van Admin do feb 15, 2018 4:43 pm

Ik zit nu een 10 jaar op social media, en tot een 2 jaar terug had ik daar ook nog enige lol aan, en zag er ook nuttige kanten van.

Echter de propaganda, de ellende en censuur, de privacy die er niet is en de verdeeldheid onder elkaar als mens overstemd al een tijd dit gemak wat ik ervoer.
Dus ik heb een vrije keuze te blijven voor alle mensen die interesse hebben wat ik post en hoe ik op een andere manier dan de gemiddelde mens leef, of ik heb de vrije keuze te doen wat ik wil doen.
En dat is wat ik doe, ik kies er voor om social of beter gezegd asociaal media de rug toe te keren, en op een andere manier op internep mijn ei kwijt te kunnen.

Ik ben gecensureerd, geblokkeerd om dat ik waarheden poste, betere remedies tegen ziekten plaatste dan wat pharma met haar giftstoffen u kan voorschrijven, en dat doet mij besluiten dat ik liever elders waar ik vrij uit kan posten mijn plekje ga vinden, en dat is hier.

Ik bied ook u de gelegenheid hier aan deel te nemen, het zij hier op dit forum, of maakt u zelf een forum aan, en deel de link hier zo dat we onderling in contact staan, en de bezoekers hier ook naar uw stek kunnen surfen en vice versa naar hier.

Ik kan u ook een sectie op dit forum toebedelen, dan hoeft u zelf geen forum aan te maken en krijgen we hier ook een community vorm.

Verder heb ik Google vaarwel gezegd en vervangen voor Ecosia, de zoekmachine die bomen plant op grote schaal, daarnaast zal ik ook windows vaarwel gaan zeggen en de Linux mint versie installeren, geen cookies en spyware meer, geen mee glurende overheid en fbi op mijn laptop, geen virus problemen meer, ik denk dat dat ook rust gaat geven in de gebruikservaring en gemak van een pc op internet.

Onion netwerk en darkweb ( darkweb de plek waar de niet door Google geïndexeerde websites toe behoren)zal vaker bezocht worden.

*** Als je verder wilt lezen dan alleen de open topics, meld je dan aan als member, het kost je niks en je gegevens worden niet verhandeld zo als op facebook.***
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 12-02-18

https://het-vrije-mens.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum